Sunday 10 September 2017

Ulko Kauppa Järjestelmä Use Tapaus Kaavio


UML-käyttötapauskaavio Esimerkki sosiaalisen verkostoitumisen sivustoista Project. UML-kaaviot Sosiaalisen verkostoitumisen sivustot - projekti Tämä näyte on luotu ConceptDraw PRO - kaavion ja vektoripiirustusohjelmiston avulla Rapid UML - ratkaisun UML-käyttökohtaisen kaavion kirjaston avulla ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta Tämä Näyte näyttää Facebook-sosio-terveysjärjestelmän ja sitä käytetään projisointiin ja sosiaalisten verkostoitumisalueiden luomiseen Lue lisää. KYYNTÄ OMA KÄYTTÖOHJELMOITUS. Rapid UML - ratkaisu laajentaa ConceptDraw PRO - ohjelmistoa malleja, näytteitä ja vektori-stencilin kirjastoja nopeasti piirtää UML Kaavioita käyttäen Rapid Draw - tekniikkaa Lue lisää. Käytä Case Diagrams. Täytä Case Diagrams. Alkaen käyttöön tapauksia ensisijaisena elementteinä ohjelmistokehityksessä, Jacobson 1994 myös esitteli kaaviota käyttötapahtumien visualisoimiseksi Käyttötapauskaavio on nyt myös osa UML . Monet ihmiset pitävät tämäntyyppisen kaavion hyödyllisenä. Minun on kuitenkin korostettava, että sinun ei tarvitse tehdä diagraa M käyttötapauksia Yksi tehokkaimmista projekteista tiedän, että käytetyt käyttötapaukset liittyivät pitämään kukin hakemistokortilla ja lajittelemalla kortit paaluun osoittamaan, mitä tarvitaan rakennuksessa jokaisessa iteraatiossa. Kuva 3-2 esittää joitain käyttötapauksia Kuvio 3-2 Käyttötapahtuma Kuvassa. Näyttelijä on rooli, jota käyttäjä pelaa järjestelmää kohti. Kuvassa 3-2 on neljä pelaajaa, kaupankäyntipäällikkö, kauppias, myyjä ja kirjanpitojärjestelmä kyllä, minä Tietävät, että olisi parempi käyttää sanan roolia, mutta Ruotsin kieltä ei ilmeisesti löytynyt väärää käännöstä. Jokaisessa organisaatiossa on luultavasti monia kauppiaita, mutta järjestelmän osalta heillä on sama rooli. Käyttäjä Voi olla myös enemmän kuin yksi rooli Esimerkiksi yksi vanhempi elinkeinonharjoittaja voi olla kauppiasjohtajan rooli ja myös olla säännöllinen elinkeinonharjoittaja. Kauppias voi olla myös myyntipiste Kun on kyse toimijoista, on tärkeää miettiä rooleja ihmisten sijasta tai työnimikkeitä. Henkilöt suorittavat käyttötapauksia Yksittäinen toimija voi suorittaa monia käyttötapoja päinvastoin, käyttötapauksessa saattaa olla useita toimijoita. Käytännössä olen sitä mieltä, että toimijat ovat hyödyllisimpiä, kun he yrittävät löytää käyttötapauksia. Suurella järjestelmällä on usein vaikeata Laatia luettelo käyttötapauksista On helpompi näissä tilanteissa saapua ensin toimijoiden luetteloon ja yrittää sitten selvittää käyttötapahtumia jokaiselle toimijalle. Asiantuntijat eivät tarvitse olla ihmisiä, vaikka toimijat ovat edustettuina Tikit luvuissa käyttökohtaisessa kaaviossa Toimihenkilö voi olla myös ulkoinen järjestelmä, joka tarvitsee tietoja nykyisestä järjestelmästä. Kuvassa 3-2 näemme tarve päivittää kirjanpitojärjestelmän tilit. On useita muunnelmia siitä, mitä ihmiset Näytä toimijoina Jotkut ihmiset näyttävät jokaiselle ulkoiselle järjestelmälle tai ihmisen toimijalle käyttötapausdiagrammalle muut haluavat näyttää käyttökohdan alullepanijan, mutta mieluummin näytän näyttelijästä, joka saa arvon käyttökohdasta, jota jotkut ihmiset viittaavat ensisijaisena toimijana. Olen kuitenkin, d T ota tämä liian pitkälle olen iloinen nähdessäni kirjanpitojärjestelmä saada arvoa yrittämättä selvittää ihmisen toimijan, joka saa arvoa kirjanpitojärjestelmästä, joka edellyttäisi mallintamista kirjanpitojärjestelmän itse sanoi, sinun pitäisi aina kysellä käyttötapauksia järjestelmä Toimijoiden, selvittää, mitä todellisia käyttäjäkohtaisia ​​tavoitteita on, ja harkita vaihtoehtoisia tapoja saavuttaa nämä tavoitteet. Kun työskentelen toimijoiden kanssa ja käytän tapauksia, en välitä liikaa siitä, mitkä ovat tarkat suhteet keskenään. Useimmiten, mitä Olen oikeastaan ​​jäljessä käyttötapauksia, kun näyttelijät ovat vain tapa päästä sinne. Niin kauan kuin saan kaikki käyttötapaukset, en ole huolissani toimijoiden yksityiskohtia. On joitain tilanteita, joissa voi olla syytä seurata Toimijat myöhemmin. Järjestelmä voi joutua määrittämään erilaisille käyttäjille. Tässä tapauksessa jokainen käyttäjä on näyttelijä, ja käyttötapaukset osoittavat, mitä jokaisen näyttelijän on tehtävä. Kuka haluaa käyttää tapauksia voi auttaa sinua neuvottelemaan prioriteetteja eri Toimijoita E tapauksissa ei ole selkeitä linkkejä tiettyihin toimijoihin Harkitse hyödyllisyysyhtiö Selvästi yksi sen käyttötapauksista on Send Out Bill Ei ole niin helppo tunnistaa asiaan liittyvä toimija, mutta mikään erityinen käyttäjärooli ei vaadi lakiehteä Bill lähetetään Asiakas, mutta asiakas ei vastusta, ellei se tapahtuisi. Parasta arvailla jotain näyttelijä tässä on Laskutusosasto, koska se saa arvon käyttökysymyksestä. Mutta Laskutus ei yleensä osallistu käytetyn tapauksen pelaamiseen. Jotkut käyttötapaukset eivät ponnahda kutakin toimijan käyttäytymisprosessia ajatellen. Jos näin tapahtuu, älä huoli liikaa. Tärkeää on ymmärtää käyttötapaukset ja niiden tyydyttämät käyttäjän tavoitteet. Hyvä lähde Käyttötapausten tunnistaminen on ulkoisia tapahtumia Ajattele kaikkia ulkomaailman tapahtumia, joihin haluat reagoida Tietty tapahtuma voi aiheuttaa järjestelmän reaktioita, joissa ei ole käyttäjiä tai se voi aiheuttaa reaktioita ensisijaisesti käyttäjiltä Tapahtumien tunnistaminen Sinun täytyy reagoida auttamaan sinua tunnistamaan käyttötapaukset. Käytä Case Relationships. Alkossa linkkien toimijoiden ja käyttötapauksissa, voit näyttää useita erilaisia ​​suhteita käyttötapausten. Sisällytä suhde tapahtuu, kun sinulla on osa käyttäytymistä Joka on samankaltainen useammassa kuin yhdessä käyttötapauksessa ja et halua kopioida tällaisen käyttäytymisen kuvausta. Esimerkiksi sekä Analysoi riski että hinta - toiminta edellyttävät sinua arvostamaan kauppa. Selostus käsitellä arvostus sisältää oikeudenmukaisen kirjoituskappaleen ja vihaan Kopioi ja liitä Joten olen irrotanut erillisen Value Dealin käyttökohdan tähän tilanteeseen ja viittasin sen alkuperäisistä käyttötapauksista. Käytä tapauskohtaisen yleistämisen, kun käytössä on yksi tapaus, joka on samanlainen kuin toinen käyttötapaus, mutta ei vähän Enemmän Tämä todellakin antaa meille toisen keinon vaihtoehtoisten skenaarioiden kaappaamiseen. Esimerkissämme peruskäyttötapaus on Capture Deal Tämä on tapaus, jossa kaikki menee sujuvasti Asiat voivat järkyttää sopimuksen sujuvan kaappaamisen, mutta yksi on silloin, kun Raja ylittyy esim. Maksimimäärälle, jonka kaupallinen organisaatio on asettanut tietylle asiakkaalle Täällä emme tee tavanomaista käyttäytymistä, joka liittyy annettavaan käyttötapaukseen, teemme vaihtoehtoisen. Voimme laittaa tämän vaihtoehdon Capture Dealin käyttökysymykseen Vaihtoehtona, kuten aiemmin kuvatun Buy a Product Use Case - työkalun kanssa, mutta voimme kuitenkin tuntea, että tämä vaihtoehto on riittävän erilainen ansaitsemaan erillinen käyttötapa. Vaihtoehtoinen polku on erikoistunut käyttötapauksessa, joka viittaa peruskäyttötapaukseen. Tapaus voi ohittaa minkä tahansa osaa peruskäyttötapauksesta, vaikka sen pitäisi silti olla samanlaisen olennaisen käyttäjän tavoitteiden tyydyttämistä. Kolmas suhde, jota minulla ei ole esitetty kuvassa 3-2, kutsutaan laajennuksi. Olennaisesti tämä on samanlainen kuin yleistyminen, mutta Jossa on enemmän sääntöjä. Tämän rakenteen avulla laajentava käyttötapa voi lisätä käyttäytymistä peruskäyttötapaukseen, mutta tällä kertaa peruskäytön tapauksessa on ilmoitettava tietyt laajennuspisteet ja Käyttökohtaus voi lisätä lisäkäyttäytymistä vain näissä laajennuspisteissä. Katso kuva 3-3. Kuva 3-3 Laajenna suhde. Käyttötapauksessa saattaa olla useita laajennuspisteitä, ja laajentava käyttötapa voi pidentää yhtä tai useampaa näistä laajennuspisteistä, jotka ilmoitat Jotka ovat linjalla käyttötapausten välillä diagrammissa. Yleistyminen ja laajentaminen mahdollistavat käyttötarkoituksen jakamisen. Kehittämisen aikana jakoin usein kaikki käyttötapaukset, jotka saavat liian monimutkaista jaksoa projektin rakennusvaiheen aikana, jos olen Että en voi rakentaa koko käyttötapauksen yhdellä iteroinnilla Kun halkaisin, haluan tehdä tavanomaisen tapauksen ensin ja muutokset myöhemmin. Sovita seuraavat säännöt. Käytä, kun toistat itseäsi kahdessa tai useammassa erillisessä käyttötapauksessa ja Haluat välttää toistamista. Käytä yleistymistä, kun kuvaat normaalin käyttäytymisen muunnelmaa ja haluat kuvata sitä rennosti. Käytä laajennusta, kun kuvaat normaalia käyttäytymismuutosta ja haluat käyttää hallittua Lomake, jossa ilmoitetaan laajennuspisteesi peruskäyttötodistasi. UML Käytä esimerkkitapausta Esimerkki sosiaalisen verkostoitumisen sivustoista Project. UML-kaaviot Sosiaalisen verkostoitumisen sivustot Hankkeesta Tämä näyte on luotu ConceptDraw PRO - kaavion ja vektorigrafiikan ohjelmistossa käyttäen Rapid-mallin UML-käytötapahtumakirjastoa UML-ratkaisu ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta Tämä näyte näyttää Facebook-sosiaalisen terveydenhuollon järjestelmää ja sitä käytetään projisointiin ja sosiaalisten verkostoitumisalueiden luomiseen Lue lisää. KÄYTTÄJÄ MY KONCEPTTI - OHJELMISTO. Esimerkkiselvitys osoittaa, kuinka yhteisen ongelmanseurannan toiminta toimisi 1 Asiakaspalvelu teknikko vastaanottaa asiakkaalta puhelun, sähköpostin tai muun viestin ongelmasta Joissakin sovelluksissa on sisäinen viestijärjestelmä ja automaattinen virheilmoitus poikkeukselta Käsittelylohkot 2 Tekijä tarkistaa, että ongelma on todellinen eikä vain ole havaittavissa Tekniikka varmistaa myös, että asiakkaalta saadaan riittävästi tietoa ongelmasta. Nämä tiedot sisältävät yleensä asiakkaan ympäristön, milloin ja miten ongelma ilmenee, ja Kaikki muut asiaan liittyvät olosuhteet 3 Tekijä luo ongelman järjestelmään ja syöttää kaikki asiaankuuluvat tiedot asiakkaan antamien tietojen mukaan 4 Kun asiaa koskeva työ tehdään, teknikko päivittyy uusilla tiedoilla. Huomaa julkaisujärjestelmässä Lipputila todennäköisesti muuttuu avoimesta vireille 5 Kun ongelma on täyttynyt Jos ongelma ei ole täysin ratkaistu, lippu avautuu uudelleen, kun teknikko saa uutta tietoa asiakkaalta. Run Book Automation - prosessi, joka toteuttaa parhaat käytännöt näille työnkulkuille ja lisää IT: tä Henkilöstön tehokkuus on tulossa erittäin yleinen. Issue tracking system Wikipedia UML-käyttökorttikaavio Esimerkki Lippujen käsittelyjärjestelmä luotiin käyttäen ConceptDraw PRO-kaavion ja vektorin piirustusohjelmaa, joka on laajennettu Rapid UML - ratkaisun avulla ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta Lue lisää. UML-käyttö Case-diagrammi. Ohjelmistosuunnittelussa ja järjestelmäsuunnittelussa käytettävänä hyväksytty avoin standardi, joka on mallinnettu objektipohjaisia ​​järjestelmiä ja liiketoimintaprosesseja, kutsutaan Unified Modeling Language UML UML, joka luotiin määritelmä-, visualisointi-, suunnittelu - ja dokumentointiohjelmistojärjestelmille. Se on ohjelmointia Kielellä, mutta UML-mallin pohjalle voidaan tuottaa turskaa E UML käyttää yleisiä graafisia merkintöjä luomalla abstrakti malli UML-mallista UML-notaatio antaa visuaalisesti esityksen vaatimukset, alijärjestelmät, rakenteelliset ja käyttäytymismallit, loogiset ja fyysiset elementit jne. UML määrittelee 13 erilaista kaavaa Class Package, Käytä Case, Sequence, Object, Collaboration, Component, Timing, Interaction Overview, State Machine, Composite Structure, Activity ja Deployment Kaikki tällaiset UML-kaaviot voivat olla nopeita ja helppoja luotu tehokkaalla ConceptDraw PRO - ohjelmistolla, joka on laajennettu erityisellä Rapid UML - ratkaisulla ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalue Lue lisää. Services UML-kaavion ATM-järjestelmä Tämä näyte on luotu ConceptDraw PRO - diagrammi - ja vektoripiirustusohjelmistossa käyttäen Rapid UML - ratkaisun UML-käyttökäsikirjastoa ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta Tämä näyte Näyttää huollon suunnitelman käyttämällä ATM: itä Automated Teller Machines ja sitä käytetään w: ssä ATM-pankkijärjestelmien järjestämisestä pankkitoimintojen suorittamisessa Lue lisää. Tämä näyte on luotu ConceptDraw PRO - kaavion ja vektorikuviointiohjelmiston avulla Rapid UML - ratkaisun UML-käytötaulukkakirjasta ConceptDraw Solution Park Software Development - alueelta Tämä Näyte näyttää tyypit käyttäjän vuorovaikutusta järjestelmän kanssa ja sitä käytetään rekisteröintiin ja tietokannan kanssa työskentelyyn Lue lisää. KÄYTTÄJÄ MY CONCEPTDRAW - OHJELMISTON. Tämä esimerkki pankin ATM: n UML-toimintokaaviosta luotiin UML-käyttökohtaisen kaavion perusteella Automaattipankki kurssista Thinking in Java, 2. painos, Revision 9 by Bruce Eckel julkaistu Baltimore UMBC: n Marylandin yliopiston tietojenkäsittelytieteiden ja sähkötekniikan osaston verkkosivuilla Jos suunnittelet autoilua, Järjestelmän toiminnallisuuden tietyn näkökohdan käyttötapa pystyy kuvaamaan, mitä autoportaali tekee kaikissa mahdollisissa tilanteissa Eac H näistä tilanteista kutsutaan skenaariksi, ja käyttötapahtuma voidaan pitää kokoelmana skenaarioita. Voit ajatella skenaarion kysymyksenä, joka alkaa siitä, mitä järjestelmä tekee, jos esim. Mitä autopelaaja tekee Jos asiakas on vain tallettanut tarkistuksen viimeisten 24 tunnin aikana, eikä tiliä ole riittävästi ilman että tarkistus on poistettu, jotta saadaan haluttu peruutus. Käytä kaaviot tarkoituksella yksinkertaisesti estämään sinua pääsemästä sykkivästi järjestelmän käyttöönoton yksityiskohdissa ennenaikaisesti Jokainen tarttuva henkilö edustaa näyttelijää, joka on tyypillisesti ihminen tai muu vapaamuotoinen agentti. Nämä voivat olla jopa muita tietokonejärjestelmiä, kuten ATM: llä. Laatikko edustaa järjestelmän rajaa. Elipsit edustavat käyttötapauksia, jotka ovat Kuvaukset arvokkaasta työstä, jota voidaan suorittaa järjestelmällä Toimijoiden väliset linjat ja käyttötapaukset edustavat vuorovaikutuksia Ei ole väliä kuinka järjestelmä todella toteutetaan, Niin kauan kuin se näyttää käyttäjälle Tämän automaattisen pankkikortin ATM UML - tyyppisen kaavion esimerkki luotiin käyttämällä ConceptDraw PRO-kaavion ja vektorin piirto-ohjelmiston, joka on laajennettu ATM UML Diagrams - ratkaisulla ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta Lue lisää. Pankki ATM: n UML-sekvenssikaavio. ConceptDraw Solution Parkin ohjelmistokehitysalueelta löytyvä Rapid UML - ratkaisu sisältää 13 vektori-stencilia kirjastoa UML 2 4 - kaavioiden piirtämiseen käyttäen ConceptDraw PRO - diagrammiota ja vektoripiirustusohjelmistoa. Lue lisää. KATSO MY CONCEPTDRAW SOFTWARE. Käytä case-kaavioita Jota käytetään ohjelmistojen ja järjestelmien kehittämisessä funktionaalisten järjestelmien vaatimusten määrittelemiseksi tai järjestelmien järjestelmien käyttämiseksi Käytä case-kaaviossa esineiden toimintojen vastaavuuksia käyttäjän tai järjestelmien s, jotka toteutetaan määritetyn tuloksen saavuttamiseksi Lue lisää. Käytä Case Diagrams kuvaa toiminnot Jota tarjoavat järjestelmä toimijoista, niiden tavoitteista, jotka ovat käyttötapauksia ja mitä tahansa Riippuvuudet näiden käyttötapojen välillä Lue lisää. Unified Modeling Language abbr UML on yleiskäyttöinen mallinnuskieli, jota käytetään laajalti ohjelmistokehityksen, ohjelmistosuunnittelun, koulutuksen, tieteen, teollisuuden, liiketoiminnan alalla. Vuonna 1997 UML hyväksyttiin standardina OMG Object Management Group julkaistiin vuonna 2005 ja kansainvälinen standardointijärjestö julkaisi vuonna 2005 ISO-standardin. UML on laajasti ja onnistuneesti sovellettu optimointiin ohjelmistojärjestelmien kehittämisen ja liiketoimintajärjestelmien analysoinnin prosessissa. Käytössä on 14 UML-kaavion tyyppiä, joista 7 kuvaa niistä Rakenteelliset tiedot, toinen 7 tyyppiä edustavat erilaista käyttäytymistä ja vuorovaikutuksen osa-alueita. Kaikkien automaattisten prosessien suunnittelu on helppoa ConceptDraw PRO: n ja ainutlaatuisen Rapid UML - ratkaisun avulla Software Development - alueelta, joka tarjoaa lukuisia UML-esimerkkejä, malleja ja vektori-stencils-kirjastoja. Tyypit UML 1 x ja UML 2 x kaaviot Käyttämällä esiasetetun UML-kaavion esimerkkiä Esmejä ja malleja voit nopeasti alkaa piirtää omia UML-kaavioita ConceptDraw PRO - ohjelmistoon Lue lisää. ConceptDraw-ohjelmalla on useita esimerkkejä, joiden avulla voit aloittaa ohjelmiston UML-käytötapahtumien suunnitteluun Lue lisää.

No comments:

Post a Comment